31.12.2008

hoş-geldin 2009:)))

HERKESE İYİ SENELER
SAĞLIKLI,MUTLU,HUZURLU,BOL KAHKAHALI
İSTEYENE PARALI,İSTEYENE AŞKLI BİR SENE DİLİYORUM...
***
İKİ SIFIR SIFIR DOKUZ HAZIRIZ BEKLİYORUZ:)))

29.12.2008

taşlar tankları yenecek!!!

neden kutlamamız gerekenleri unutup,başka milletlerin,dinlerin kutladıkları bize ilgi çekici gelir?

(hiç anlamam)

ama böylesi özel birgünde özellikle Filistin halkı için çok dua edelim...

Aydın ÖZTÜRK'ün dediği gibi

"hepimiz gördük

canlı yayındaydı ölüm!!!

sustu ve gözlerini kaçındı dünya

hepimiz gördük

canlı yayındaydı ölüm !!!

kolları iki yanına düşmüş bir oğul cesediydi

o gün filistin

oysa yan odalarda çocuklarımız uyuyordu çoğumuzun

bilmem geceyi nasıl sabah ettik bilmem nasıl ürpermedik......"

duyarsız kalmayalım ...

26.12.2008

dogum günün kutlu olsun:(( iyi ki doğdun... iyi ki varsın...

25.12.2008

24/10/2008

-öldü!!! ne kadar soğuk bir kelime hiçbir ismin ne başına ne de sonuna yakışıyor hiç beklenmeyen ölümler insanı daha da yıkıyor neden ölümle yaşamaya bir türlü alışamıyoruz halbuki ne kadar da yakın hepimize hoşçakal ünlen abi mekanın cennet olsun... dularımız seninle... ilkyorum24/gelincik/ rabbim size güç,sabır versin... sizi çok seviyorum...

22.12.2008

RiMeLLeRi AkIyOr...

İstanbul bugün yorgun üzgün ve yaşlanmış
Biraz kilo almış
Ağlamış yine
Rimelleri akıyor
cuma günü koşuşturmaca içinde geçti.Akşam Şişli'deki eğitime katılmak için 15:00 da yola çıktık papatyamla çift katlıların en önünede oturmuşuz değmeyin keyfimize
istanbul'u izleye izleye gittik trafik bile bozmadı moralimizi:))
önde giden mini cooper'in,kitlenmiş trafiğin,boğazın,bide kendimizin bol bol resmini çektik
17:30 da Şişli'deydik, yemeğimizi de yedikten sonra papatyamın evraklarını teslim ettik,konferansa doğru yol aldık ilk kursumdan arkadaşlarla karşılaştık onlarda benim gibi tembel çıkmışlar üçüncüde kazanmışlar (amann bee sonunda kazandık yaa:))
eğitim biraz sıkıcı olsada herkesde ki heyecan gözlerden okunuyordu.
Eğitim sonunda bazı soru soranlar bitirdi beni ya dedim bu kişilerle aynı mesleği mi yapcaz:)))
facia...!!
dönüşte bi ıslandık,sırılsıklam
ertesi gün sesim gitti,boğazlar şiş bir eğitimde böyle geçti;gitti işte

***

bu arada ıssız adam hakkında iki şey söylemesem çatlarım:))hep böyle senaryoların sonu adam ölümcül hastalığa yakalanır,kendini sevdiğinden uzak tutar,ölümle biter ya film bitene kadar adamın ölmesini bekledim ama çok farklı bitti adam ölmedi:))gıcık oldum
çok çok güzel olmasa da güzeldi özellikle sonunu beğendim...insan hayatından bir kuple bulabiliyor bide bu lafı size kızılaymı dağıttı sözcüğünü çok tuttum:))
***
kardelenim bugünlerde hasta biraz onun mutsuz olmasına hiç dayanamıyorum içim parçalanıyor sana seviyom datluumm....
sen Allah'ın bir lütfusun benim için:)))

18.12.2008

hoşçakal diş'im

Günlerdir inceden inceden bi diş ağrım vardı ama nedense doktora gitmek yerine iyice ağrımasını bekledim gitsene az bi ağrıda doktora dimi yok illla beni ağlatacak derecede olcak ancak o zaman gidicem..
Dün öğle yemeğinden sonra iyice arttı akşam minübüsde ağrı iyice şiddetlendi evde hafiften gözyaşları:(((ama illa tartışmayı izlemeden dişçiye gitmicem diye tutturdum.Seviyorum tartışma programlarını ama nasıl stresli bir tartışmaydı o ya bende tartışmayı çok yapamam ne hikmetse hemen gözyaşlarına boğulurum haklı bile olsam n'yapayım benim ruh halimde böle neyse daha fazla yürek dayanmadı izlemeye hele dişim hiç dayanmadı doğruu dişçiye tam oturdum dişçi koltuğuna vazgeçtim
-baba yarın çektirelimm
babam sakin ol kızım kurtulacaksın işte
dişçide pis pis gülüyo hiç anlamıcakmışım nasıl anlamıcam yaa
demeye kalmadı ayrıldık dişimden
ama ağrıdan kurtuldum
neyse evin yolun tuttuk kardeş kapıyı açtı ben başladım
"dişim ben hiç sevmiyor
beni bıraktı;gitti kimbilir hangi çöpe"
>>hoşçakal dişim 23 yıllık beraberlik bitti:((>>

15.12.2008

duygu seline kapıldım

bloguma uzun süredir ara vermiştim ki dün birden sürekli tebrik msjları gelmeye başladı bir baktım ki blograzzi de günün blogu olmuşum..süperim yaa bende kendimi tebrik ediyorum...Bu arada herkese de yorumları için teşk...

10.12.2008

sağlıklı,huzurlu,mutlu bayramlar...

1.12.2008

mutluyum...

DUYSUN CÜMLE ALEM DUYSUN TÜM DOSTLAR ARTIK BİR SMMM ADAYIYIM:))

25.11.2008

kredi kartı mağduru(buyrun benim)

Onu tanıdığım günden nefret ediyorum.Ne güzel kendi yağımda kavrulup gidiyordum tamam hakkını yiyemem çok zor günlerde hep destek oldu,ne istediysem hepsini aldı ama hep sonunu düşünmeden yardım etti onu da al ilo ödersin ayyy iloo çok güzel onuda alalım Çar çur har vur... Çar çur har vur... Saç saç saç saç .....Çar çur har vur.... Al al al Deli gibi, deli gibi al, al, al, al ....Paraları paraları saç saç saç saç kredi kartı mağduru oldum çıktım yaa:((rüyalarımda bile borçlarla uğraşıyorum:( babacığım diyor ki doğru söyle kızım kumar mı oynuyorsun? ahhh babacığım ne kumarı alışveriş çılgınlığına kapıldım:(((

19.11.2008

hayırlı sabahlar

yeni günün sabahında herkesin günü aydın olsun...
içimden hiç çalışmak da gelmiyor ama start demenin de
vakti geldi geçiyor:((

13.11.2008

tiryakinim

sabah
içilen çay kadar
güzel
birşey varmı?

11.11.2008

hoşbuldumm

ben geldim yine hep mutlu olun diye zorlu bi sınavı da hayırlısıyla atlattık ama sonuçlara kadar yorum yapmayacağım:)) bi ara fırsat bulup girmiştim ki bir baktım blogları kapatmışlar nasıl üzüldüm, sonra iyi haberi blogseverlerim verdi. ** Neyse ki burdayım...
peki kimler orda?

22.10.2008

baskül bozuk kesin

Fil Diyeti
artık karar verdim
şişmanlıktan kurtulacağım
diyet yapıp zayıflayacağım
bak rezil olum aleme
herkeş tığ gibi şahane
bizde göbek bahane
güneş deniz hava sıcak
ruhum bedenime sığmayacak
bu mayo bana nasıl olacak
denedim denedim sığmadım
boğazımı tutamadım dayanamadım
muallavalla valla valllaaa
herkeş bana hava atıyor
sülün gibi dolanıyor
aslında ben daha güzelim
a bo bak kaz gibi yiyorlar ama hiç şişmanlamıyorlar
bak ben de diyet yapıyorum
çok az yemek yiyorum
acılı adana söylüyorum
yanında çoban salata
işkembe çorba
zeytinyağsız dolma
bir de diyet kola
bana künefe yolla
valla valla valla dayanamadım vallaye...
çukulatalı pasta...ye...
elmalı turta...ye...koca göbeği salla...ye...
dayanamadım mualla
cimnastiğe gidiyorum
step fitnes yapıyorum
çin çayı içiyorum
tazı gibi koşuyorum
bazan da ip atlıyorum
e ben de spor yapıyorum
bana cumbo diyorlar
benle dalga geçiyorlar
ben bunlara alışıgım kendimle barışıgım
yine midem kazındı geldi ızgara karışıgım
fil diyetine alışıgım
valla valla valla dayanamadım vallaye...
diyeti bozdum vallaye...
niyeti bozdum vallaye...koca göbeği sallaye...
dayanamadım mualla benim bedenim
iks larç
şimdi oldum iks iks larç yok mu buna bir çare
oklava çeviriyorum kalçamı duvarlara vuruyorum
şınav mekik çekiyorum
olmuyor olmuyor bu kilolar gitmiyor
bu çile ne zaman biter
yeter Allahım yeter
yarım ekmek arası döner ayranla nası gider bu diyet
burda biter
valla valla valla dayanamadım valla..
elmalı turta...ye fıstıklı baklava...ye çukulatalı pasta...
ye tavuk ızgara...ye sütlaç fırında...ye tatlı künefe...
ye hünkar beğendi...
ye imam bayıldi... ye vezir parmaği...
ye şöbiyet baklava...
ye izmir lokma...
ye taze tulumba...
ye kazanın dibi...,
aman Allah tavuğun göğsi...
aman Allah genç kız rüyası...
eee dayanamadım valla....
***
grup vitaminin şarkılarına bayılıyordum 90 lı yılların vazgeçilmezi ,
(yooohh mii, yoohh miii,
fil diyeti,donla yüzelim,bizim sarkımız,maganda,Turkish Kovboylar,İssmaaail!)
klasik bi laf ama nerde onlar gibi grup zaten ilk ve son oldular Gökhan SEMİZ' e tekrar Allah'tan rahmet diliyorum...

18.10.2008

17.10.2008

====================>>anı yaşamalı<<====================

Dün çocukluk arkadaşımla karşılaştık. Hemen oturduk bi yere çay söyledik sonra şöyle uzun uzun baktık birbirimize... (zaman ikimizi de çok değiştirmişti) ...tarihin tozlu sayfasında kalmış geçmişimize döndük çocukluğumuzu didik didik ettik:)) bol bol da güldük.. Ama gülerken bile farklıydı yaşadıkları yüzüne okadar oturmuş ki içten gülemiyordu.Hayat onu çok üzmüş yüzünden çok iyi okunuyordu. Evlenmiş 7 yaşında kızı bile varmış. Yaşadıklarını anlattıkça gözlerim doldu sarılıp ağlamak geldi içimden ama daha fazla üzmek istemedim. ayrılık vakti gelmişti
vedalaştık
ama karşılaştığımızda ki sevinç kaybolmuştu,buruk bir şekilde ayrıldık... Zamanın bize neler suncağını tahmin bile edemiyoruz.
o yüzden;
dün gitti yarın gelmedi anı yaşamalı!!...

16.10.2008

yüzleşme(iyi/kötü)

iyi:ilo biliyorum çok yorgunsun ama biraz soru çözmeden uyuma
kötü:ne sorusu ilo ya eskiden soru mu vardı puahuah
'
iyi:bak çok az kaldı 23 gün
kötü:ooo daha çok var mış
kötü:sabahtan beri iş,dershane yoruldun zaten hadi uyu
'
iyi:ilo hadi git yüzünü yıka bütün yorgunluğunu at şöyle
kötü:hahaaytt suyla yorgunlukmu gidermiş peh
'
iyi:açılırsın ilo beni dinle
kötü:sen çalışmaya kararlısın tamam ben sana çalışma demiyorum
sabah erkenden kalk ozaman çalışırsın.
'
iyi:Ama ilo sen erken uyanamazsın.
kötü:uyanırsın uyanırsın..
'
iyi:ilo hayır hayır uyuma..
ilo:sabah uyanırım -iyi hem daha iyi anlarım
iyi:sen sabah uyanacağına inanıyormusun ilo?
iyi:ilo,ilo uyumuş
'
işe gitmesine yarım saat kala ilo uyanır
-nayır nolamaz geç kaldım ders de çalışamadım
-kötü,kötüsün işte
-affet!!beni iyi
'
kötü:biliyorum ilo hahaytt!!!söylemene gerek yok.

13.10.2008

asabiyim benn

Fazla asabiyim hiç bir şeye katlanamıyorum herşeye-herkese gıcık oluyorum. (istisnalar kaideyi bozmaz-kurunun yanında yaş da yanmaz...saqoba'nın da kulaklarını çınlattık) bu aralar mfö'nün şarkısını doladım dilime avaz avaz çığırıyorum:))
Soru sorma biliyorsun Mazeretim var Boş konuşma görüyorsun Asabiyim ben Mazeretim var Asabiyim ben
ben asabi olmayayım da kimler olsun şu yorucu günlerime bakın 08:00 güne ilk bakış 09:10-18:00 iş iş iş iş çalış çalış çalış...aaaaa yeter yaaa:( 18:00-19:00 papatyamla yemek arası günün dedikoduları:) 19:00-21-30 dershane 22:00 eve dönüş tv,yemek derken saat uçmuş ee biraz da soru çözersek saat 02:00-03:00 olmuş bile uff sabaha da bişey kalmamış hızlı hızlı uyumalıyım modunda yaşıyorum. Haftasonlarını hiç söylemiyorum zaten sürekli dershane umarım bu çalışmalarımın bu kadar fedakarlığımın sonucu iyi olur. ilodan söz: 1-Bu aralar çok güzel bloglar keşfediyorum ama yoğunluktan çok okuyamıyorum inş sınavdan sonra hepsini okumaya çalışıcam:))

7.10.2008

tempo

tatil the end iş start:-( bigün finish olcaz ama neyse... yoruldum; eee koskoca 9 gün tatilin acısı çıkacak tabi sınavın da gelip çatmasına bir ay kaldı.(kasım 8) Sinir,stres,telaş,panik,heyecan,korku hepsi dört kuşaktan sardı etrafımı beni bunların içinden çekip alıcak biri yok mu? teşekkür/mersi/sağol/thanks/(süpersin):
papatyam yirim seni yaaa
(kaybolan önemli bir kitabım vardı piyasa da bulunmayan canım dostum aynısını hazırlatmış nasıl duyguseline kapıldım anlatamam)
iyi ki varsın
Sana Seviyom kuzum...

28.09.2008

hAyIrLı BaYrAmLaR

şeker tadında bir bayram
geçirmeniz
dileğiyle
iyi
bayramlar...

24.09.2008

ooo ooda biliyorr

"iyi ki doğdun"
iyi ki varsın tatlım,kıymetlim (cancağızım)
yaşımızla aynı giden dostluğumuzun da üstüne bir yıl daha ekledik
hem doğum gününü hemde 23 yıllık dostluğumuzu kutluyorum canım
aslında biz farklıyızda
iki ezeli rakibin taraftarlarıyız
müzik tarzlarımız,duygusallığımız,
pasta lezzetlerimiz
(benim doğum günümde özüm sevdiği için çikolatalı alır
özün doğum gününde ben sevdiğim için meyvalı pasta alırız)
o kadar da gıcığızdır:))
nerdeyse bütün okul hayatımız beraber olcaktı ama laf aramızda blog 1.sınıfda çok huysuzdu ders başlar
-anneee!!!!
-anneee !!!
sınıfı birbirine katardı bizim öğretmende dayanamadı tabi:))
ilkokulu ayrı geçirdik ama sonra ortaokul,lise,üniv hep sıra arkadaşım,dostum ,canım,herşeyim oldu.
Hani klasik laftır ama biz hep beraber ağladık,beraber güldük,beraber sinirlendik...
en son 6.sınıfta küstüğümüzü hatırlıyorum nedeni de ozaman ki yaşlara uygun tabi..
ben biraz mızıkçımıydım ne özüm de fazla adaletli
ee oyunda başkasıyla kavga çıkardım özümde çekti gitti (adaletine gurban)
okula birbirimizi çağırmadan gider olmuştuk ta ki beden dersine kadar arkadaşlarla konuşuyodum biri geldi arkamdan sarıldı bir baktım bizimki
Allah'ım küsüm de n'yapsam bilemedim aman neyse dedim bende sarıldım
meğer bizim kız küs olduğumuzu unutmuş da sarılmış(oyy yirim seniii canım benim)
şimdi de bizi ayıran el oğlu oldu:))
ne kadar da vakit geçirsek hep hasret kalarak ayrılıyoruz birbirimizden
çok duygulandım bak
yazamıcam daha fazla
bu arada bu saate kadar yazamamın nedeni
kdv'nin son gününde de doğulmaz ki canım anca fırsat bulabildim:))
sana kocamanss seviyorum cancağızım...!!!!

23.09.2008

neşeli günler

araplar taktı bizim dizi oyuncularına ama güzel olmuş dinlemeye değer yandan yandan sağdan soldan:))

17.09.2008

hasta çorbası tasta:-(((

fakr u zaruret içinde mahvu perişan düştüm
bravo bana ya aferin alkışlıyorum kendimi... sonbaharın 3.haftasında kaptık şifayı böylesine sıcak havalarda nasıl soğuk aldım hayret doğrusu, yoksa ben soğuk alğınlığına değil de sıcak algınlığınamı yakalandım. baş ağrısı,halsizlik,öksürme,alev topu gözler, kimden çıktığı belli olmayan bir ses,tıkalı bir burun hapşuuu:(( eve gidip nane limon komasına girip uyumak istiyorum. Kurs falan hiç birşeyi çekemicem papatyama duyurulur acil destek tam destek!!

16.09.2008

veneto

şöyle Venedik'e doğru yol almak,gondolda dolaşmak,aria dinlemek,Rialto Köprüsünde alışveriş yapmak,grand kanal manzarasını izlemek Venedik'i görmek istiyorum (çok şeymi istiyorum yoksa)

15.09.2008

gül:)ümse

gülümse; çünkü parasal değeri yoktur, yorgunluğunu giderir, umutsuzluğa ışık tutar, anlıkta olsa etkisi uzun sürer ve gönülden verilmezse de kimseye faydası olmaz.. bütün yüreğimle gülümsüyorum yeni günün sabahında bütün bir haftayı gülerek geçirmek dileğiyle bol kahkahalı haftalar:-)))

10.09.2008

bu sabah yağmur var istanbul'da

evet sonunda an itibariyle yağmur yağıyor bütün uykum da gitti sıcakla,hemen cama koştum denize düşen damlalar, hafiften bir toprak kokusu, koşuşturan insanlar, aşağıya doğru baktığımda şemsiyeleriyle mantar görüntüsü yaratan insancıklar, siperlere saklanan güvencinler anın tadına varalım...

9.09.2008

u-y-k-u-l-u-y-u-m

git başımdan uyku!! yapıştı üstüme bırakmıyor haftasonunun tamamını uyuyarek geçirdim işyerinde de tutamıyorum artık kendimi masanın üstüne yaslıyorum başımı bir uyanıyorum elim uyuşmuş yüzümde enteresan şekiller uyku sarhoşu oldum resmen:-(( uyumam lazım hoşçakalın...:)) ANEKTOD:sahur vakti trt 1 de sultanahmet camii ile Firuzağa Camii’nin karşılıklı sabah ezanını okumaları yayınlanıyor.Dinlemenizi tavsiye ederim.

5.09.2008

Atik-Valde'den İnen Sokakta

Nihad Sami Banarlı'ya
-
İftardan önce gittim Atik-Valde semtine,
Kaç def'a geçtiğim bu sokaklar, bugün yine,
Sessizdiler. Fakat Ramazan mâneviyyeti
Bir tatlı intizâra çevirmiş sükûneti;
Semtin oruçlu halkı, süzülmüş benizliler,
Sessizce çarşıdan dönüyorlar birer birer;
Bakkalda bekleşen fıkarâ kızcağızları
Az çok yakından sezdiriyor top ve iftarı.
Meydanda kimse kalmadı artık bütün bütün;
Bir top gürültüsüyle bu sâhilde bitti gün.
Top gürleyip oruç bozulan lâhzadan beri,
Bir nurlu neş'e kapladı kerpiçten evleri.
Yârab nasıl ferahlı bu âlem, nasıl temiz!
-
Tenhâ sokakta kaldım oruçsuz ve neş'esiz.
Yurdun bu iftarından uzak kalmanın gamı
Hadsiz yaşattı rûhuma bir gurbet akşamı.
Bir tek düşünce oldu tesellî bu derdime;
Az çok ferahladım ve dedim kendi kendime:
"Onlardan ayrılış bana her an üzüntüdür;
Madem ki böyle duygularım kaldı, çok şükür."
Yahya Kemal BEYATLI

1.09.2008

işte benim mevsimim

Itır saksısında artan koku,
denizlerde uğultular
ve
işte dolgun bulutları ve akıllı toprağıyla
sonbahar...
(Nazım Hikmet)
***
sonbaharın ilk günüyle ramazan da geldi
iki güzellik bir arada
etrafta telaş
annemin şehir dışında oluşu da bütün telaşları bıraktı
kardelenimle bana
akşama ne yapsam fikri olan varmı
ya sahura:)
hayırlı ramazanlar

29.08.2008

ahtapot misali yaşıyoruz:))

haftanın son gününde dosyaların arasında kaybolmak üzereyim..
arşiv düzenlemesi mi?
arşiv içinde boğulma mı?
bilemedim:))
ara verdik
çok yorucu,gıcık,uyuz,ığğ
devam etmesem de olmaz heryer dosyaa
çıldırmaak üzereyim:((
***
haberleri okurken dikkatimi çekti paylaşmak istedim:))
Office Angel isimli bir personel bulma kurumu araştırmacıları,
(masa başında çalışanlar)
çalışan kişilerin iş hayatları boyunca 60 bin saatini masasının başında oturarak geçirdiğini,
(8 kiloya patladı bana)
32 bin fincan kahve içtiğini(kahve değilde çay desek..)
ve 110 bin telefon görüşmesi yaptığını ifade etti.(cep tel.dahil değil dimi:))
Araştırmacılar ayrıca çalışanların, iş yaşamı boyunca 50 bin kere yapacağı işlerin listesini yaptığını, (kesinlikle doğru)
320 binden fazla e-mail aldığını (bi o kadar da yollamışımdır)
ve 13 kez iş görüşmesine gittiğini ortaya çıkardı.(bak bu bence yalannn ama çok tanık olduğum var şimdi ilky+ ...sende kıskıs gülme)
Office Angel araştırmacıları tarafından bin 200 çalışan üzerinde yapılan araştırma sonucunda çalışanların 600 saatini de iş arkadaşlarının yüzüne bakarak geçirdiği belirtildi.(olabilir)
***
heheyttt yemeğim geldi güç depolamam lazım
malum arşiv bekliyor :((
karşılıklı kırıldığımız dostlarımı da çok özledim
eklemeden geçemedim...
sizi çok seviyorum
yazan:sevgi pıtırcığı:)))

26.08.2008

kokkoreçç kokokoreçç

haftasonu Bakırköy'e doğru yol aldık üniversiteden arkadaşlarla toplandık nasıl özlemişim hepsinide... Canım yaa ne hazırlıklar yapmış zülom höpür höpür hüplettik gerçi çifte standart vardı ama o konuya hiç girmeyim:)) biz papatya ile fazla kıskancız galiba:)) ertesi gün bostancı da kokoreççideydik
az bişey yedim ama bidaha yemem o dabiliyor kocası için yarım porsiyonu bitirdi aşk sen nelere kadirsin:)) madem kokoreç yedik sıra midyede ben bir tane enişte bey 10 tane yedi onuda beğenmedim bildiğin damak tadından vazgeçmemek en iyisiymiş arabada bir sus pus oldum konuşsam biliyorum böğğğ böğğğ:)) o da biliyor da eve gidince böğğğ böğğğ nasıl bu yediklerimizin bir hayran kitlesi var aklım ermiyor doğrusu:)))

23.08.2008

hasretin neticesi

herkes bir doğru tutturmuş gidiyor
2 doğru olur mu?
2 yanlış...
herkes kendine göre haklıysa
suçlu kim?
hata kimde
teknolojinin azizliğine uğramış bende mi?
***
yoğun bir haftayıda geride bıraktık
iş stresi günlük sıkıntılar derken dost sıkıntıları da
serpiştik üzerine
sinirlere bal kaymak oldu...
afiyetle yiyebiliriz...

18.08.2008

sıcak çok sıcak..daha da sıcak olacakmış:-(

pazartesi sendromu,haftasonu gerginlikleri
bide bu sıcak sinir etti beni
tamam kışıda sevmem ama
yazıda sevmiyorum
baharları çok seviyorum
al üstüne bir ceket çık ne soğuktan titre
ne de sıcaktan bayıl
az önce dışarıdan geldim merdivenleri çıkarken sıcaktan
düşüp bayılıcam sandım klimam da olmasa n'yapardım
enteresan bi klimam var ama
iyi ki var
(bak sinirlendi durdu)...:))
sıcak havayla ilgili resim ararken iyice hava sıcak resim sıcak modu olsun istemedim
bu şirin evi buldum pamuk prensesin evi gibi:))
...yağ yağmur yağ
dağa bağa nereye istersen yağ...yeter ki yağ

14.08.2008

çalmaz o telefonnnn

bir telefon bekliyorum yok beklemiyorum bekliyormuyum acaba beklemiyorda olabilirim beklememem de lazım ne diyorum ben yaa çok karışmışım:-))

12.08.2008

vatan size minnettar

söyleyecek kelime bulamıyorum
kelimeler boğazımda düğümleniyor
içim sızlıyor
Erzincan/Kemah da hain pusuya düşürülen şehitlerimizin
ruhu şad olsun.
RABBİM ailelerine sabır versin...

11.08.2008

istanbul ağlayamıyor

***
hadi istanbul gözyaşlarını
dökeceksen dök ağlayacaksan ağla
(yağ)mur yağsın
seller aksın
kim camdan bakarsa baksın
ağlaa artık...:-(
***

9.08.2008

çeşme amatör çekim:))

sahil yolu
her ilçenin kendine özgü bir kalesi vardır bu da çeşme kalesii...
uzaklardan çeşme manzarası
kavunlu yoğurtlu sakız dondurması değişik bi tad ama kavunu yedim sadece:))

zeytin gözlüm sana meylim nedendir

dün akşam minübüs de çalan müzik dolandı dilime hani başka biyeri de aklımda kalsa neyse sadece "zeytin gözlüm sana meylim nedendir?" başka sözde yok , artık uydur zeytin gözlüm ona meylin neden? zeytim gözlüm sana meylim neden? arama motoru soğolsun diğer kıtalarınıda buldum çok eğlenceli yaa
Zeytin gözlüm sana meylim nedendir
Bu sevmenin kabahati kimdedir
Gül olmuşsun dikenlerin bendedir
Zeytin gözlüm uzaklarda işin ne
Şarkıları düşürürüm peşine
Zeytin gözlüm özlem ektim yollara
Rast gelirsen halimi sor onlara
Gül kurusu akşamlar senden yana
Zeytin gözlüm uzaklarda işin ne
Şarkıları düşürürüm peşine
işler o kadar yoğun ki.. izin dönüşünde bir türlü yazmak kısmet olmadı şimdi de iş arası kaçamak:)) nerden başlasam izmirden mi..düğünden mi...çeşmedenmi...işlerden mi iş arkadaşımın işten ayrılmasından m...dostumun kırılmasından mı kursa başlamamdan mı...kardeşim çok güzel bi sınavı kazanıp gitmek istememesinden mi... ooo 2 haftaya neler sığdırmışım:)) yola çıktığımda istanbul nasıl ağlamaya başladı tamam ağlama döncem dedim ama yokk gider ayak gözyaşlarıyla sırılsıklam etti beni valizimle birlikte.. sabah 7 de izmir deydik biz geldik aynı anda bir gün önceden kınaya gelenleri uğurladık.. ilkyorumla peronların arasında kavuştuk onuda manisa'ya uğurladık.. sonra yeni gelinimizin evine... zevkli olduğunu biliyodum ama bu kadarınıda beklemiyodum manzarasıda süperdi bu arada:)))) izmir'i ne yalan söyliyeyim daha güzel bekliyodum ama insanları çok sıcak hele şiveleri çok hoşş kuaför resim çektirme derken düğün saati geldi çok güzellerdi maaşallah!!!! bir ömür boyu mutluluklar diliyorum yılın tencere kapak çiftine:)) düğünden sonra bekle bizi çeşme deyip koyulduk yolaa çok güzel bir 6 gün geçirdim tatil arkadaşlarıma çok teşekkür ederim... size çokkkss seviyomm... ilkyorum senden de tekrar özür diliyorum geldiğin gün dönmek zorunda kaldık ama yinede çok güzel vakit geçirdik *** panturanizm döndüğümde işi bırakmış çok üzüldüm onun için en hayırlısı inş böyledir ** dostum kırılmış bize aslında bir araya gelsek halledicez sorunu ama denkleşemiyoruz bir türlü canım dostummm sana seviyommm *** smmm kursuna başladım artık bu takıyı adımın önüne takmak istiyorum:-))) ama haftaiçi hergün çok yorucu:( *** kardeşimin kafası bu aralar bayağı karışık kendide üzülüyor farkındayızz inş kendisi için en doğru kararı verir... *** işteee böyleee 2 haftanın analizinide yaptıktan sonra yoğun iş temposuna devam... zeytin gözlüm sana meylim nedendirr biri beni durdursun yaaaa

25.07.2008

izmir yolcusu kalmasın

şu duruşun zarifliğine bak
tıpkı ben:))
bir hafta görüşemiyecegiz...
kısmetse
yarın akşam izmir'e
ünv.den arkadaşın düğününe (ne olduysa bizim kızlara
anlamıyorum 3 ayda 3 ev arkadaşım evlendi)
neyse darısı başımıza artık
düğünden sonra
çeşme'ye
kafa dinlemeye
beni özleyin anacıığımmm

24.07.2008

hiç keyfim yok
moralim sıfır
çok bunaldım artık
ağlamaktan da sıkıldım...!!!
moralsizlik içime işledi
hiçbirşeyi algılayamıyorum
boş boş yaşıyorum sanki..

19.07.2008

kardelenime

kardeslik isaretlerle iletisim kurmaktir kardeslik anne babaya karsi cikmatir bir olup kardeslik sevgidir kardeslik deger vermektir kardeslik zor aninda orada olmaktir kardeslik nese sacabilmektir kardeslik ugruna verebilecegin candir kardeslik umutlarin bittiginde tutulan eldir kardeslik yanlis olsanda dogruyu kanitlamaktir kardeslik tutkudur kardeslik sevmediginiz yerde eglenebilmektir kardeslik birbirini kollamaktir kardeslik yalan soylemektir kardeslik kardes payi yapabilmektir kardeslik analiz edebilmektir kardeslik öLüMüNEDiR... canım kardeşim bana bu duyguların hepsini yaşattığın için
sana çok teşekkür ediyorum iyi ki doğdun bitanem iyi ki varsın herşeyden önemlisi iyi ki benim kardeşimsin seni çokkkkkkk seviyorummmm

18.07.2008

:-(

hafta bitti... bende bittim...!!!!

17.07.2008

İLKYORUM24

CANIM YAZIYI ÇOK BEĞENDİM YORUMDAN OKUMAK ZOR OLUYOR SAYFADA PAYLAŞMAK İSTEDİM SANA SEVİYOM:))
_____TERSTEN YAŞAMAK_____
Yaşamın en tatsız tarafı sona eriş şeklidir..
Şüphesiz ki yaşamı tersten yaşamak daha güzel,
hatta mükemmel olurdu.
Nasıl mı ? Camide, musalla taşında uyanıyorsunuz.
Bir tahta sandık içersinde, herkes karşınızda saf durmuş, iyiliğinize dua ediyor ve tüm haklar helal edilmiş vaziyette.
Tabuttan doğruluyorsunuz, yaşlı, olgun ve ağırbaşlı olarak.
Herkes etrafınızda, büyük bir itibar, iltifatlar, çocuklar torunlar hepsi hazır.
Arabanıza kurulup evinize gidiyorsunuz.
Doğar doğmaz devlet size maaş bağlıyor, aylık veya üç ayda bir maaşınızı alıyorsunuz.
Ne güzel, hazır maaş, hazır ev....
Altmışlı yaşlara kadar her şey garanti, huzur içinde yaşıyorsunuz.
Sağlığınız gittikçe düzeliyor, kaslar güçleniyor, kuvvetleniyorsunuz.
Bir gün çalışmak istiyorsunuz ve işe ilk başladığınız gün size hoş geldin hediyesi olarak bir plaket ve altın kol saati veriyor patronunuz..
Genel Müdürlük veya bunun gibi yüksek bir makamdan tecrübeli bir insan olarak işe başlıyorsunuz.
Herkes karşınızda el pençe divan...
Vücudunuzda da bazı hoşa giden dirilişler de başlıyor.
Gittikçe zayıflıyor forma giriyorsunuz.
Diğer hormonsal aktiviteler artıyor, fevkalade....
Aman ne güzel günler başlıyor...
Derken bir gün patron size artık üniversiteye gitsen daha iyi olur diyor.
Bu arada babanız ortaya çıkmış, "fazla çalıştın" diyor, "artık eve dön, işi bırak, okumaya başla, harçlığın benden olsun..." Keyfe bakar mısınız ?
Okuduğunuz dersler gittikçe kolaylaşıyor.
Ekmek elden, su gölden bir dönem başlıyor.
Partiler, diskotekler, kızların sayısı artıyor.
Derken, anne ve babanız sizi götürüp getirmeye başlıyor, araba kullanma derdi de yok artık.... Günün birinde sizi okuldan da alıyorlar, "evde otur, keyfine bak, oyuncaklarınla oyna" diyorlar.. Mamanız ağzınıza veriliyor, zaman zaman altınızı bile temizliyorlar, hatta bu durum alışkanlık yaratıyor ve hiç tuvalet kullanmamaya başlıyorsunuz. D
erken anneniz bir gün size süt verme kararını alıyor ve başka bir keyifli dönem başlıyor.
Mama artık her yerde, her an ve en taze şeklinde hazır.
Bir gün karanlık fakat güvenli ve ılık bir ortama giriyorsunuz.
Beslenmek için ağzınızı açmaya dahi gerek yok; bir kordondan besleniyor, sıcacık, yumuşacık, gürültü ve patırtısız bir ortamda döne gerine yaşıyorsunuz.
Sonra küçülüyor, küçülüyor, ufacık bir hücre halini alıyorsunuz.
Ve günün birinde hayatınız bitiyor...
CAN YÜCEL..

waratte warette waratte Candy..vataşiva vataşiva candy:))

en sevdiğim çizgi film şeker kız candy di ilkokulda okuldan geldiğim gibi çantayı hurraaa diye çekyata savurarak yemek bile yemeden atardım yastığı yere kollarımı başımın altına kaldırıp koyulurdum izlemeyee küçücük hayallerle bi yandan izler bi yandan dalar giderdim... elisa ve ağabeyi neil den nefret ederdim kötü davrandıkları için... Anthony de ne yakışıklı çocuktu:)) attan düşüp öldüğünde candy le beraber hüngür hüngür ağladığımı bilirim:))) çok özlüyorum o yılları dertsiz tasasız ağladığım konulara bile bakarmısınız geçmişe yolculuk yapmak istiyorum
sadece anthony öldüğü için ağlamak istiyorum!!!
sizde özlediyseniz müziği burdan dinleyebilirsiniz:))
bu kıyağımıda unutmayın

15.07.2008

05.11.2007 tarihinde mevu bu yazıyı o da biliyor için yazmıştı
dileği kabul oldu o da artık bir kuğu...
(mevu) çirkin ördek yavrusuyum,kuğu olmak istiyorum. Bir peri kızı gördüm morlar içinde gülüyordu bana mutluyum dercesine. Sana çok seviyorum peri kızı. Hep ama hep böyle mutlu ol. Belki çok paylaşamadım seninle yanyana o mutluluğunu ama emin ol her saniye senin yanındaydı kalbim. Hayatımda gördüğüm en güzel leylak sensin yavrukuş (: *** demek ki bloglara böyle yazılar yazmak uğurlu geliyo hemen bitanede ben döktürüyüm bende kuğu olmak istiyorumm:)) *** canım dostum su perisi gibiydin inş ömür boyu mutlu olursun prensinle... 41 kere maşaallah canım çok güzeldiniz yaa bakmaya doyamadım... bu arada ilk defa azeri ve çerkes düğününe katıldım çok güzeldi bilmesek de bizde oynadık:))

10.07.2008

gününüzz aydın olsun...!!!!

yeni günün sabahında bütün güzellikler bizle olsun:))
ama bişeyi anlayamıyorum
şimdi günaydın diyoruz ya her sabah karşılaştığımız herkese
günün zaten aydığını herkes bilmiyomu
niye ısrarla herkese gün-aydıı--(n)--diyoruz
aaa sizin orda da mı aydı ne tesadüf burda da aydı
***
dün akşam yemeğini arkadaşlarla yedik
yemekten öncede bi çiğ köftee
Allah'ım o nasıııl bişeydi bol limonlu,göbek salatanın içinde
ayyy ağzım sulanıyyyy sabah sabah...!!!
neyse sonra yemeğimizide yedik dedikodumuzu da yaptık
gırgır şamata dağıldık evlere çok seviyorum dostlarımı
bu konuda dünyada ki en şanslı insan olmalıyım herhalde...
o da biliyor şimdi kıskanmasın onun yokluğu heryerde ayrı
hissediliyor zaten:((
***
dün akşam çok güzel hareketler bunların sezon finali vardı
tekrarı varsa şiddetle tavsiye ediyorum 01:00 'e kadar izledim
belki şuan gözlerimi açamıyorum ama
abartısız bi 10 yılın stresini atmışımdır
gülmekten hala yüz kaslarım acııııyoor
Yılmaz Erdoğan'ı ve ekibini tebrik ediyorum...

9.07.2008

41 kere maaşallah

uğuruna inanmam
ama
severim bu maviş şeyleri
hatta bi ara öyle bi abartmıştım ki.. kapının girişine 2 büyük onların yanına bir sürü küçük nazar boncuğu...
evdeki fayansların,labirentlerin
hepsine yapıştırmıştım
işyerime bile
hatta şuan tamda karşımda
çaprazlamasına duran 3 nazar boncuğu dizili:)) ama bugün bloğumda yer vermeme neden!!!
dün ki yazıma bugün nazar değdii
kimin değdi..
çabuk çıksın ortaya
mavi gözlü yazımı okuyan biri varmı:))))
ama yok biliyorum benim kendi kendime
nazarım değdi...
bu arada blogumu çok seviyorum
41 kere maaşallah diyorum:)))

8.07.2008

*** 2 haftadır babaannemin rahatsızlığından dolayı hastane-iş-ev arası mekik dokuyorum "Allah'ım kimseyi hastaneye düşürmesin" sağlam insanı hasta edip öyle çıkarıyorlar ya kendini doktor sanan hastalara ne demeli aslında onlarda haklı hastaneye giren uzman oluyo ama karışmayın kardeşim karışşşşşşmayııınnnn muayaneye girmeden dışarda hastalar güzel bi muayane ediyorlar insanı psikolik olarak çökertiyorlar tekrar tekrarlıycam karışmayınnnnnn yaa beni doktoruma bırakın:)) neyse hastane muhabbeti uzar gider çok doldum bu konuda kitapmı yazsam:)) *** iyi bir tatile ihtiyacım var...!!!

taile gidemeyenler için süper sonic bi fikir:)))

3.07.2008

dua vakti

üç ayların başlangıçı çok değerli olan bu geceyi rabbim gönlümüzce karşılamayı nasip eylesin Bu gece, yalvarış ve yakarışların Yüce Mevla'ya sunulduğu ve O'nun rahmetinden af istenildiği umut, huzur ve müjde gecesidir. *** Allah Teâla´nın kullarına lütfunun çokluğu, kereminin bolluğu ve pek çok günahkarı bağışlaması sebebiyle bu geceye Regaib Gecesi" adı verilmiştir. *** uhrevi hayattan beklentilerimiz aynıdır da yaşadığımız hayattan beklentilerimiz nelerdir dua belki söylenmez kalple Allah arasındadır ama sadece kendimiz için isteklerimizi hep beraber sıralayım istedim önce ben başlayım.. Allah'ım hakkımda sen neyi hayırlı görüyorsan onu yaşayım.. Ailem,dostlarım,sevdiklerim hep yanımda olsun... smmm sınavını kazanayım:)... huzur,mutluluk,aşk,sağlık benimle ve sevdiklerimle olsun... AMİN