9.08.2008

zeytin gözlüm sana meylim nedendir

dün akşam minübüs de çalan müzik dolandı dilime hani başka biyeri de aklımda kalsa neyse sadece "zeytin gözlüm sana meylim nedendir?" başka sözde yok , artık uydur zeytin gözlüm ona meylin neden? zeytim gözlüm sana meylim neden? arama motoru soğolsun diğer kıtalarınıda buldum çok eğlenceli yaa
Zeytin gözlüm sana meylim nedendir
Bu sevmenin kabahati kimdedir
Gül olmuşsun dikenlerin bendedir
Zeytin gözlüm uzaklarda işin ne
Şarkıları düşürürüm peşine
Zeytin gözlüm özlem ektim yollara
Rast gelirsen halimi sor onlara
Gül kurusu akşamlar senden yana
Zeytin gözlüm uzaklarda işin ne
Şarkıları düşürürüm peşine
işler o kadar yoğun ki.. izin dönüşünde bir türlü yazmak kısmet olmadı şimdi de iş arası kaçamak:)) nerden başlasam izmirden mi..düğünden mi...çeşmedenmi...işlerden mi iş arkadaşımın işten ayrılmasından m...dostumun kırılmasından mı kursa başlamamdan mı...kardeşim çok güzel bi sınavı kazanıp gitmek istememesinden mi... ooo 2 haftaya neler sığdırmışım:)) yola çıktığımda istanbul nasıl ağlamaya başladı tamam ağlama döncem dedim ama yokk gider ayak gözyaşlarıyla sırılsıklam etti beni valizimle birlikte.. sabah 7 de izmir deydik biz geldik aynı anda bir gün önceden kınaya gelenleri uğurladık.. ilkyorumla peronların arasında kavuştuk onuda manisa'ya uğurladık.. sonra yeni gelinimizin evine... zevkli olduğunu biliyodum ama bu kadarınıda beklemiyodum manzarasıda süperdi bu arada:)))) izmir'i ne yalan söyliyeyim daha güzel bekliyodum ama insanları çok sıcak hele şiveleri çok hoşş kuaför resim çektirme derken düğün saati geldi çok güzellerdi maaşallah!!!! bir ömür boyu mutluluklar diliyorum yılın tencere kapak çiftine:)) düğünden sonra bekle bizi çeşme deyip koyulduk yolaa çok güzel bir 6 gün geçirdim tatil arkadaşlarıma çok teşekkür ederim... size çokkkss seviyomm... ilkyorum senden de tekrar özür diliyorum geldiğin gün dönmek zorunda kaldık ama yinede çok güzel vakit geçirdik *** panturanizm döndüğümde işi bırakmış çok üzüldüm onun için en hayırlısı inş böyledir ** dostum kırılmış bize aslında bir araya gelsek halledicez sorunu ama denkleşemiyoruz bir türlü canım dostummm sana seviyommm *** smmm kursuna başladım artık bu takıyı adımın önüne takmak istiyorum:-))) ama haftaiçi hergün çok yorucu:( *** kardeşimin kafası bu aralar bayağı karışık kendide üzülüyor farkındayızz inş kendisi için en doğru kararı verir... *** işteee böyleee 2 haftanın analizinide yaptıktan sonra yoğun iş temposuna devam... zeytin gözlüm sana meylim nedendirr biri beni durdursun yaaaa

7 yorum:

Adsız dedi ki...

abLa.m Benm Şu Yazının aKıcıLığına Baq YazaR oLacaq kızmışın ama oLmadı üni. kazanamadın :D De Bnden hiç baHseTmemişin KüsTm :üü xD

ilerlemeyentakvim dedi ki...

vayyy şekil jojuk:-)seni buralarda görmek ne güzel...kahretsin edebiyatı kazanamadık uzaktan yakından ilgisi olmayan muhasebeyi kazandık naparsın artık sen edebiyatçı olursun inş senden bahsetmiyom ki nazar değdirmesinler sana:-))

Adsız dedi ki...

Bi kerem istanbul sana değil bana ağlıyordu Allah'ım ilkyorum24 beni nasılll terk eder diyordu ama sende aynı saatlerde çıktığın için tesadüf olmuş senin için üzüldü zannetmişsin.İstanbulla haremde vedalaşırken 1 hafta sonra döneceğimi belirtmeme rağmen susmamış arkamdan çok gözyaşı dökmüş haberlerini aldım ben.İzmir konusunda katılıyorum Allah'ım bir insan bu kadar mı hayal kırıklığına uğrar,bir genç kızın duyguları ile böyle mi oynanır,umduğumu bulamadım,izmir izmir dedikleri bu muydu dedim benim istanbul'um daha güzel beaaa :D güzel bir haftaydı ama birde ilerlemeyentakvimin şu havuz havuzzz diye yakarışlarıyla yaşamayı öğrenebilsek.Bir insan bu kadar mı suyu sever bu kadar mı özler :D ayrıca eklemen için teşekkür edeceğimi sanıyorsan hıhhhhh :D öptüm sana seviom gidemde çalışam çok iş var oyalıyorsun bizi.

Adsız dedi ki...

Bisatırdada benden bahsetseydin be 2 haftada hiçmi geçmedim aklından:(

ilerlemeyentakvim dedi ki...

o da biliyor:kıyamam sana ama senden de bahsettim ki kınadan dönenleri uğurladık:))dedim.
2 haftada sana olan özlemimi yazsam bloguma sığmazdı ondan yazmadım...

ilerlemeyentakvim dedi ki...

gelelim ilkyorum24'e senin için yazımı tekrar düzenledim ama yook yaranamazsın yine küsüyor... bu ara niye herkes bana küsüyo yaa:-((((

Adsız dedi ki...

kızzz bir sitem kaçkere yapılır yawwww 10 kere yazsaydın ancak anlardım anammm utandım :) küserim ben karışma sen bu arada saat : 17:44 ve ben açlıktan ölücem sen gelde önce arkadaşının aç karnını doyur hain gelde küsme yawww :D