26.08.2008

kokkoreçç kokokoreçç

haftasonu Bakırköy'e doğru yol aldık üniversiteden arkadaşlarla toplandık nasıl özlemişim hepsinide... Canım yaa ne hazırlıklar yapmış zülom höpür höpür hüplettik gerçi çifte standart vardı ama o konuya hiç girmeyim:)) biz papatya ile fazla kıskancız galiba:)) ertesi gün bostancı da kokoreççideydik
az bişey yedim ama bidaha yemem o dabiliyor kocası için yarım porsiyonu bitirdi aşk sen nelere kadirsin:)) madem kokoreç yedik sıra midyede ben bir tane enişte bey 10 tane yedi onuda beğenmedim bildiğin damak tadından vazgeçmemek en iyisiymiş arabada bir sus pus oldum konuşsam biliyorum böğğğ böğğğ:)) o da biliyor da eve gidince böğğğ böğğğ nasıl bu yediklerimizin bir hayran kitlesi var aklım ermiyor doğrusu:)))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sen niye yiyonki hepsini papatyaya yedirseydin o sever öyle tatları puhahahahaa :)