17.09.2008

hasta çorbası tasta:-(((

fakr u zaruret içinde mahvu perişan düştüm
bravo bana ya aferin alkışlıyorum kendimi... sonbaharın 3.haftasında kaptık şifayı böylesine sıcak havalarda nasıl soğuk aldım hayret doğrusu, yoksa ben soğuk alğınlığına değil de sıcak algınlığınamı yakalandım. baş ağrısı,halsizlik,öksürme,alev topu gözler, kimden çıktığı belli olmayan bir ses,tıkalı bir burun hapşuuu:(( eve gidip nane limon komasına girip uyumak istiyorum. Kurs falan hiç birşeyi çekemicem papatyama duyurulur acil destek tam destek!!

2 yorum:

ilkyorum24 dedi ki...

ahhhhhhhhh kuzummmm seni tebrik edip şakkk şakkkk şakkkk duyamadığın üzere alkışlıyorum valla hayret nasıl başardın bana da öğretsene hehehe. Canım çokkkkkkk geçmiş olsun aman diyim dikkat et bu arada aldığım stihbaratlara göre ninenin bir parmağı olabilirmiş. Bende bugün hiç iyi değilim yawwww :(((

ilerlemeyentakvim dedi ki...

gel öpim seni de sanada öğretim:))ama kıyamam yaa sağol cnm sanada geçmiş olsun ninemin ve benim balkon sevdamızdan olabilir öpüyorum cnm ay pardon öpmüyorum:))