22.12.2008

RiMeLLeRi AkIyOr...

İstanbul bugün yorgun üzgün ve yaşlanmış
Biraz kilo almış
Ağlamış yine
Rimelleri akıyor
cuma günü koşuşturmaca içinde geçti.Akşam Şişli'deki eğitime katılmak için 15:00 da yola çıktık papatyamla çift katlıların en önünede oturmuşuz değmeyin keyfimize
istanbul'u izleye izleye gittik trafik bile bozmadı moralimizi:))
önde giden mini cooper'in,kitlenmiş trafiğin,boğazın,bide kendimizin bol bol resmini çektik
17:30 da Şişli'deydik, yemeğimizi de yedikten sonra papatyamın evraklarını teslim ettik,konferansa doğru yol aldık ilk kursumdan arkadaşlarla karşılaştık onlarda benim gibi tembel çıkmışlar üçüncüde kazanmışlar (amann bee sonunda kazandık yaa:))
eğitim biraz sıkıcı olsada herkesde ki heyecan gözlerden okunuyordu.
Eğitim sonunda bazı soru soranlar bitirdi beni ya dedim bu kişilerle aynı mesleği mi yapcaz:)))
facia...!!
dönüşte bi ıslandık,sırılsıklam
ertesi gün sesim gitti,boğazlar şiş bir eğitimde böyle geçti;gitti işte

***

bu arada ıssız adam hakkında iki şey söylemesem çatlarım:))hep böyle senaryoların sonu adam ölümcül hastalığa yakalanır,kendini sevdiğinden uzak tutar,ölümle biter ya film bitene kadar adamın ölmesini bekledim ama çok farklı bitti adam ölmedi:))gıcık oldum
çok çok güzel olmasa da güzeldi özellikle sonunu beğendim...insan hayatından bir kuple bulabiliyor bide bu lafı size kızılaymı dağıttı sözcüğünü çok tuttum:))
***
kardelenim bugünlerde hasta biraz onun mutsuz olmasına hiç dayanamıyorum içim parçalanıyor sana seviyom datluumm....
sen Allah'ın bir lütfusun benim için:)))

Hiç yorum yok: