3.07.2008

dua vakti

üç ayların başlangıçı çok değerli olan bu geceyi rabbim gönlümüzce karşılamayı nasip eylesin Bu gece, yalvarış ve yakarışların Yüce Mevla'ya sunulduğu ve O'nun rahmetinden af istenildiği umut, huzur ve müjde gecesidir. *** Allah Teâla´nın kullarına lütfunun çokluğu, kereminin bolluğu ve pek çok günahkarı bağışlaması sebebiyle bu geceye Regaib Gecesi" adı verilmiştir. *** uhrevi hayattan beklentilerimiz aynıdır da yaşadığımız hayattan beklentilerimiz nelerdir dua belki söylenmez kalple Allah arasındadır ama sadece kendimiz için isteklerimizi hep beraber sıralayım istedim önce ben başlayım.. Allah'ım hakkımda sen neyi hayırlı görüyorsan onu yaşayım.. Ailem,dostlarım,sevdiklerim hep yanımda olsun... smmm sınavını kazanayım:)... huzur,mutluluk,aşk,sağlık benimle ve sevdiklerimle olsun... AMİN

9 yorum:

Adsız dedi ki...

öNCELLİKLE CANIM ARKADAŞIM SENİN DUALARINA AMİN ALLLAH'IM HER GÜZEL DİLEĞİNİ HAYIRLI BİR ŞEKİLDE YERİNE GETİRSİN,AMA ŞU SMMM SINAVI İÇİN ÖNCE SIKI BİR ÇALIŞ ONUN İÇİN AYRICA DUAYA ÇIKARIZ HEP BERABER (CEMAATLE DAHA HIZLI KABUL OLUYORMUŞ :D )
ŞİMDİ SIRA BENDE ALLAH'IM SEN BANA AİLEME,DOSTLARIMA,AKRABALARIMA VE BÜTÜNN SEVDİKLERİME VE BENİ SEVENLERE KARŞILAŞTIĞIMIZ HER ZORLUKDA BİR HAYIR KAPISI AÇILMASINI,SAĞLIKLI VE HUZURLU BİR ÖMÜR GEÇİRMEYİ,İYİ İNSANLAR OLARAK YAŞAYIP ÖYLEDE ÖLMEYİ,HUZURUNA TEMİZ KALPLERLE ÇIKMAYI NASİP EYLE.
AMİN.

ilerlemeyentakvim dedi ki...

hayırlı bir eşi unutmuşun canım:)))
benden sölemesi:)))

ilerlemeyentakvim dedi ki...

canım senin duaların içinde aminnnnn

Adsız dedi ki...

onu senden bekledim canim ben kaç yıldır dualarımda söylüyorum daha kabul görmedi belki sen dua edersinde kabul olur . :)))

Adsız dedi ki...

İKİNİZEDE AMİN ALLAH DUALARINIZI KABUL ETSİN İNŞALLAH..TEZ ZAMANDA KOCA BULUN İNŞALLAH..

ilerlemeyentakvim dedi ki...

tabi sen buldun tuzun kuru:)))

Adsız dedi ki...

odabiliyor çokkk teşekkür ederim.Birde ilerlemeyentakvim verdiğim koordinatlar doğrultusunda dua ettiyse tamamdır. :D

Adsız dedi ki...

GÜZEL RABBİM İNŞALLAH BU GÜZELGÜNDE HERKESİN DUASINI KABUL EDER (İNŞ. BÜTÜN İNSANLAR İÇİN HERŞEYİN İYİSİ VE HAYIRLISI OLUR)

ilerlemeyentakvim dedi ki...

AMİN ŞEKERCİM