25.06.2008

2.biber faciası 2005/temmuz
üniv.stajına başladım öğlen ilkyorum 24 le melemen yapmaya karar verdik
biberleri ben doğradım tabi...Allah ım nasıl bi acııııı elim yanıyorrrrr
bi biber insanı ağlatır mı mahvoldummm
ağlamak ne kelime eve gittim
ilaç,buz hiçbiri fayda etmiyor
en sonunda acilde buldum kendimi
doktor bile inanamadı güldü pis pis sinir olmuştum
neyse ki iğne fayda etti...
2008/Haziran
kardeşim ilkyorum 24 yanında işe başladı...
öğlen markete giderken ilkyorumada seslendim beraber gittik
veee yine melemen yapmaya karar vermişler
saat:13:30 telim çalıyooo
ufaklığın elleri yanıyoo
hadiii beee
şaka yapmaaa bee bacım ağlıyooo hemen acile 2.melemen faicasıııı
***
acaba bunlar ilkyorumun komplosumuuu:((

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet tam kelime anlamıyla biber faciası.Aslında bizde olabilir mi olamaz mı diye çok düşündük şakasını yaptık ve üzülerek anladık ki bu aile bibere gelemiyor.Birdaha biberin yanından bu iki kardeşi geçirmek mi aslaaa :D Tekrar tekrar çok geçmiş olsun geçici rahatsızlıktaki katkımdan dolayı özür dilerim.

Adsız dedi ki...

BENCE BU İLK YORUMUN STAJER KAÇIRMA POLİTİKASIDA OLABİLİR..
MİSAFİR SEVMİYOMU NE ANLAMADIM..İLKYORUMCUM ALINMA GÜCENMA AMA YANİ HERKESEDE YAPILMAZKİ KARDEŞİM HADİ YAPTIN AYNISINI İKİ KARDEŞE YAPMA..İĞNE BU CANIM BORUMU..BEN İLERLEMEYENİN YERİNDE OLSAM KENDİ KANIMIDA KARDEŞİMİN KANINIDA YERDE BIRAKMAZDIM..İKİ İĞNE BORCUN VAR ONLARA.....ŞAKACI KISS YAA.

Adsız dedi ki...

ilkyorum24'ü incelemeye almak lazım
puhahahhaaa
çççok geçmiş olsuun