10.07.2008

gününüzz aydın olsun...!!!!

yeni günün sabahında bütün güzellikler bizle olsun:))
ama bişeyi anlayamıyorum
şimdi günaydın diyoruz ya her sabah karşılaştığımız herkese
günün zaten aydığını herkes bilmiyomu
niye ısrarla herkese gün-aydıı--(n)--diyoruz
aaa sizin orda da mı aydı ne tesadüf burda da aydı
***
dün akşam yemeğini arkadaşlarla yedik
yemekten öncede bi çiğ köftee
Allah'ım o nasıııl bişeydi bol limonlu,göbek salatanın içinde
ayyy ağzım sulanıyyyy sabah sabah...!!!
neyse sonra yemeğimizide yedik dedikodumuzu da yaptık
gırgır şamata dağıldık evlere çok seviyorum dostlarımı
bu konuda dünyada ki en şanslı insan olmalıyım herhalde...
o da biliyor şimdi kıskanmasın onun yokluğu heryerde ayrı
hissediliyor zaten:((
***
dün akşam çok güzel hareketler bunların sezon finali vardı
tekrarı varsa şiddetle tavsiye ediyorum 01:00 'e kadar izledim
belki şuan gözlerimi açamıyorum ama
abartısız bi 10 yılın stresini atmışımdır
gülmekten hala yüz kaslarım acııııyoor
Yılmaz Erdoğan'ı ve ekibini tebrik ediyorum...

Hiç yorum yok: