30.06.2009

mesai bitimine 1 saat kala: iş olmadığı günlerde ekrana kitleniyorum sonrada gözlerimi acıdan kapatamıyorum. Sıkıntıdan saatlerce tetris oynadım:)) smmm cd lerini dinledim onlarda ayrı bir işkence zaten 2.cd gelmeden 1.sinin bitmesi lazımmış pofff:( 3 ad A4 'den kendime kocaman bir yelpaze yaptım sonra güzelce boyadım süper oldu,klimalar halt etmiş... İzine çıkmaya da sayılı günlerim kaldı,geçen sene süper bir tatil geçirmiştim inşallah bu senede öyle olur. Gözlerimi kapatım açım ayın 10'u olsun... papatyayla akşam sahile çay içmeye gidiceğiz. Karşımda çalışırken ne güzeldi çok özlüyorum papatya yaa iş çıkışı hemen koşardık çay bahçesine günün bütün dedikodularını nasılda hararetli harateli anlatırdık... neyse geçmişe mazi.... paptyam gelene kadar canım kardimle alışveriş yapım biraz:)))) sıkıldım ben balkona kaçar:)))

Hiç yorum yok: