11.06.2009

İlo:MutLu

hopaaa hoba hopa hoba teyyy teyyy radyo da güzel bi sibel can şarkısı ortam müsait olsa oynayacam valla yandan yandan sağdan soldan aşağıdan yukardan *** resimdeki hatuna bak aynı ben:)) kendisi değil tabi gözyaşı bende nedense ufak birşeye ağlamaya bir başlayım gözyaşlarımla ufak bi gölet oluştururum(tamam tamam okadar da değildir mübalağa yapım dedim) ama şimdi mutluyum yaa huzurluyum... *** Dün iş çıkışı bir baktım cadde kıpır kıpır dedim yine belediye başkanı tek tek esnafı dolaşıyor galiba biraz daha yaklaştım bi baktım Selim (Şafak Sezer)-Tarife (Begüm Birgören) vodofone reklamının çekimleri yapılıyor. Tabi yurdum insanı da çevrelemiş dört bir yandan tam kardiyle güzel bir yer bulduk,izliyoruz amcanın biri kızım çekilin bankadan para çekicem -ya amca bi git yaa para çekmenin zamanı mı aa diyemeden yerimizden olduk bu arada Selim'le Tarif'e çok kısalarmış bea(tamam tamam yine mübalağ yaptım)Tarife çok güzel hatun vesselam:))) *** Geçen çok güzel bi badi aldım.Bugün giydim sıcaktan eridi ya böyle bişey olabilir mi? Bu sefer abartmıyorum bariz sıcakların kollarına bıraktı kendini bi saldi bi saldı şimdi ben yarın o aldığım yere gider adama .......... neyse Hoşçakalı'm

Hiç yorum yok: