27.07.2010

Şile'de güzel bir hafta sonu

Cumartesi akşam üstü iki aile Şile'ye gittik, uzun uğraşlar sonunda çadırları kurduk.Gündüzden yapılan börekler semaverin çayıyla birleşince ne kadar lezzetliydi... sabahında sıcaktan bunalırken akşamında üşümek süperdi:)) ama çadırda yatmayı hiç sevmedim balık istifi gibi gülmekten uyuyamadık:)) günün ışımasıyla kendimi dışarıya atmam bir oldu
saat 06:30 ve ben ayaktayım:) :))
kahvaltıdan sonra bol bol yüzdük ama dalga çoktu fazla açılamadık.. velhasıl çok güzel haftasonu geçirdim büyük ihtimalle sezonu da kapatmış bulunuyorum:((
***
iki gündür bi mutsuz,dalgın,efkarlı,üzgün ,fazla melankolik geçiriyorum..
nedeni de yok
belki de var
bide fazla karışık şekil A'daki gibi:)
ezginin günlüğü bana tercüman:
Eksik bir şey mi var hayatımda
Gözlerim neden sık sık dalıyor
Eksik bir şey mi var hayatımda
Gökyüzü bazen ciğerime doluyor
Öyle bir şey ki bu, kolay anlatamam
Atsan atılmaz, satsan satamam
Eksik bir şey mi var, anlayamam
Bak çayım sigaram, her şeyim tamam
Kalksam duraktan dolmuş gibi
Arka koltukta unutulmuş gibi
Terliklerimle, gelsem sana Sonunda aşkı bulmuş gibi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şilide bir hafta sonu tatili hemde çadırdı... Sonrasında mutsuzluk ? İnanın şilide bir gece dahi kalmam bir ömür mutluluk demekken benim için siz sezonu kapattığınıza üzülüyorsunuz.. Bu yaz boyunca günübirlik bir defa denize gittik mersinde oturmamıza rağmen ! Evet bizde sezonu kapattık bende üzülmeliyim...

Bir söz vardı şimdi daha iyi anlıyorum, Sizin değer vermedikleriniz başkalarının hayallerini süslüyor olabilir...

Sevgilerimle...
Ceyhun OĞUZ

ilerlemeyentakvim dedi ki...

YANLIŞ ANLAŞILMASIN ADSIZ:)ŞİLİ DEĞİL ŞİLE:))HOŞGELSİN BU ARADA SÖZDE SÜPERMİŞ...