30.04.2010

yaprak dökümü

Herkes gitti..! bir ben kaldım.... yani şimdi iş çıkışı bekleyeceğim kimse yok mu? minübüste dedikodu yapacağım kimse de, öğlen yemek için kaçacağım kimse de, 5 dk protein molasına gelecek kimse de, mağazalarda gezerken bu güzel mi diyecek kimse de ,
moraller bozuk olduğunda cafeye gitmek için bekleyen kimse de, bankada sıra beklerken sıkılıp çay içmeye gidebilecek kimse de, fazla acıtasyon oldu ama öyle bir anda iş çıkışı buluştuğum herkes dağıldı. Kardeşim arkadaşlarım taşındı. Dilom işten ayrıldı. Kaldım mı tek başıma:((

2 yorum:

aamedya dedi ki...

çok kötü bir durum inş. durumun düzelir bu şekilde hayat geçmez

iLkyoRuM24 dedi ki...

Ne kadar çok şey terk etti bizi ya da biz onları.
Artık akşamları zilimizi çalan yok,banka sıralarında depresyona girince kaçılabilecek liman olmaktan da uzaklaştık,zaman zaman ilomun da katılmasıyla daha da lezzetlenen öğlen yemekleride olmayacak,dışarıya çıkınca gözümüzü dikip ilomuza baktığımız cam ve balkonu da bıraktık oralarda ama sen yeterki gel de mağazalar yine bizim
<-bu harika ilo sana çok yakışır..
-ilo yaaa bunu alalım mı çokk güzell.. :) :) >
moraller hiç bozulmasın ama bozulunca bekle herzamankinden 10 dk rötarlı da olsa ordayız.

'Sen benim gönlümde oldukça,Yemen'de de olsan benim yanımdasın.Eğer sen benim gönlümde değilsen,yanımda da olsan Yemen'de sayılırsın.' (Hz.Mevlana)

SaNa SeVioM CaNıMıNiÇi (: