2.12.2009

gez-gör-eğlen

gezdim , gezdim , yine gezdim , sonra yine gezdim , yine yeni yeniden gezdim gezdim... 4 gün bayram tatilini arefe gününden itibaren gezmekle geçirdim Denk mi geliyor yoksa ataletim mi tutuyor bilmiyorum ama her bayram alışverişini arefe gününe bırakıyorum, heryer kıpır kıpır insan kaynıyor nasıl bunaldık çoğu yere de giremedik. Neler vardı acaba:)))) Akşam arkadaşlarla da karşılaştık eve gidiş uzadı tabi annemde evde beni 2,80 uzatmak için bekliyormuş da haberim yok neyse eve gidince güzel bi zılgıt yedim tabi arefe günü de ev işi yapılır mı yaa:)) bu bayram akrabaları es geçtim biraz 1.günü kesimle uğraştım şuan elimde 5 yerde kesik var o kadar acemi kasapmışım:))) 2.günü eciye gittik,canım bize işlemeli mendil almış ama içi boştu:)))) 3.gün gezmekten ayaklarıma beyazsular indi:))) 4.gün çamlıca'ya gitttik dostlarla tasavvuf müziği eşliğinde ruhları dinlendirdik. 5.gün iş/iş/iş/iş bu arada blogda kendimide izliyorum:))silemiyorum da bilen yardım etsin lütfen:((

Hiç yorum yok: