28.08.2009

şrank

Dün iş çıkışı electro world'a gittim,artık yeni telefon alma zamanı gelmişti.
Aklımda bi kaç modelde vardı ama karar veremedim.
Sürekli telefon değiştirmem,telefonu bozana kadar kullanırım asla 2.el yapmam.
Ömrü boyunca sadece bana özel olarak kalır:))
ilk teli staj paramla almıştım o zamanlar bu takoz çok modaydı:))
az kahrımı çekmedi.Bozulurdu yaptırırdım artık servisçi bu tel yapılmaz dedi.
Şarj yeri bozuldu en sonunda,tekme atıyordum duvara şrank..ama şarj oluyodu
şiddetden anlıyordu.
üniv.2 yılında da yeni bi takoz almanın zamanı gelmişti
Canım telefonum da az çekmedi benden:))
yaklaşık 5 yıldır kullandım ama artık iflas etti
ekran kayıyo sürekli,yere bi atıyorum şrank..geri geliyo ekran:))
şimdi ekranını değiştirseydin diyen olabilir
ahh ah kaç kere değiştirdim
yok anam artık kar etmiyor,
yalvarıyor ilo bırak yaşladım artık diye
2-3 ay önceye kadar yine idare ediyordu.Bu seferde sesi bozuldu.
Telden birisi arasın duyabilmek için şekilden şekile giriyorum ama artık yok hoşçakal güzel dostum...
Dün Alpi diyor ki ilo telefonla aranda duygusal bi bağ olması lazım gerçekten doğru biran yanımızdan ayırmıyoruz o yüzden beni bir 5 yıl daha idare edebilecek şiddetten anlayan bi tel lazım:)))
Bir de virüs beyin aldığı var ama onu kullanmıyorum kardim kullanıyo:)))
hayırlı cumalar...

3 yorum:

papatya dedi ki...

vay be ah bacım telefon derdin en çok ben anlarım seni nede olsa aynı dertten muzdaribiz :)) koptum ya kop kop kop

ilerlemeyentakvim dedi ki...

:)))valla ya biz nie senle hep aynı tel kullanıyoz:)))

Adsız dedi ki...

ilginç