13.05.2009

şurdan burdan

-Önce havalardan başlayım yazıma İstanbul'da, insanın çalışmaması için elinden geleni yapan bir hava hakim tam piknik zamanı
kısmetse haziranda Yalova yolcusuyuz haziran olsun hemen:)) -haftasonu düğün var ne giysem püffff:)) keşke düğünlere de convers'lerimle gidebilsem hiç çekemiyorum takunyaları yaa neyse daldan dala atlayalım -ben Eurovision'daki temsilcimiz Hadise'yi beğendim alkışlıyorum hatta sabahtan beri haber sitelerinde dolanıyorum o kadar farazi yorumlar yapılmış ki herkesin tek derdi Hadise olmuş çıkmış. Hadise,Hadise yaratmış resmen bunu da yazmasam çatlardım sanki neyse yazdım gitti :))) kıyafeti güzel kendide güzel sahneside güzel ben inanıyorum bu sene birinciyiz... -resmimle ne kadar uyumlu bir yazı oldu süperim:)) bu arada her yazıda nedense illa bir resim etiketlicem takıntı oldu -İlo artık gözlüklü
ben ataleti bıraktım ama o beni bırakmıyor şimdi de gözlerime yapışmış doktor hiç çıkarma dedi ama bide alışabilsem
şirine gibi hissediyorum kendimi... yeter bu kadar ordan burdan şurdan ben gider adım kalır dostlar beni hatırlasın hoşça-kalın ...

Hiç yorum yok: