30.03.2009

hüzünler kaldı bende

19.03.2009 Biricik dedem bizlerden ayrıldı. Belkide ölümü ilk defa bu kadar yakından hissettim, ölüm 5 adım ötemdeydi... her sn.her dk herşey aklıma kazındı sanki gözümü kapatıyorum o günü birebir yaşıyorum.. karların,o soğuk toprağın altına bırakıp dönmek çok zoruma gitti ama hepimizi kucaklamış bekliyor soğuk kara toprak hani bazen diyoruz ya yaşamak çok zor, ölüm aksine çok kolaymış en kötüsüde ölüme alışmakmış.... artık ne dedelerim ne anneannem nede babaannem hiçbiri yok sadee üvey babaannem var.Rabbim ona sağlıklı bir ömür versin inş... hoşçakal canım dedeciğim mekanın cennet olur inş... seni çok seviyorum çok da özlüyorum.... *** bugün yazım hep ölüm haberleri olacak ama değinmeden geçemiyeceğim. BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu'na ve aynı kaderi paylaşan arkadaşlarına herhalde üzülmeyen gözyaşı dökmeyenimiz yoktur. yakınlarına sevenlerine başsağlığı diliyorum.Mekanları cennet olsun. prof.Osman Özsoy'un köşesinde çok güzel anlatmış 30/03/2009 yazısından alıntı: Her ne kadar açıklamalarda Türk – İslam dünyasının başı sağolsun deniliyorsa da bu eksik bir ifadedir. Merhum Yazıcıoğlu bir insanın temsil etmesi gereken tüm değerleri temsil ediyordu. Bir bakıma tasavvuf kitaplarında yazılı olan kâmil insan portresinin somut bir abidesi gibi idi. Bu nedenle tüm insanlığın başı sağolsun demek daha doğru olur. Çünkü tüm insanlığın ihtiyaç insanlık modelinin bir ifadesi idi O… Her ne kadar bugüne kadar yapılan seçimlerde BBP arzu edilen oyu bir türlü alamamış olsa da, Sayın Yazıcıoğlu’nun gönüllerin sultanı olduğu anlaşıldı ve milletimiz kendisine yakışan bir vakarla Yazıcıoğlu’nun savunduğu ve temsil ettiği değerlerin farkında olduğunu hissettirdi. 72 Milyon vatandaşımız belki de dünyanın en büyük empatisini gerçekleştirdi ve Muhsin Başkan’la birlikte üşüdü. Sanırım bu durum insanlık tarihinin en büyük empati olaylarından biridir.

Hiç yorum yok: